La 4.5. klo 20:00 - 23:55
Sawohouse Underground Tarhakuja 1, Kuopio

Cledos

Cledos on yksi tämän vuosikymmenen seuratuimpia ja suosituimpia kotimaisia rap-artisteja. Multiplatinaa omilla ja feattaamillaan kappaleilla striimannut tähti on toiminut genren uuden sukupolven suunnannäyttäjänä jo yli puolivuosikymmentä ja valovoimaisen artistin ympärillä on laaja, sitoutunut fanikunta. Karismaattinen artisti onnistuu kerta toisensa jälkeen luomaan nahkansa uudelleen, eikä pelkää tuoda musiikkiinsa elementtejä myös genren ulkopuolelta. Energisistä ja näyttävistä keikoistaan tunnettu Cledos on huomioitu uransa aikana jo peräti neljällä Emma-ehdokkuudella: Vuoden tulokas (2017), Vuoden rap/r’n’b (2019), Vuoden artisti (2020), Vuoden biisi (Samma Gamla Vanliga remix, 2021).

Ilmoittautuminen:Ovet klo 20.00 Showtime 23.00

Liput: Ennakkolipu 19,50€ + pm