Aika
Maxim Haapaniemenkatu 34, Kuopio

Jonas and I

Kuva: Jonas and I

Kansainvälisesti huomioitu, folkiin kietoutunutta pop-musiikkia soittava JONAS AND I on julkaissut kaksi kriitikoiden ylistämää studioalbumia ja tehnyt uuden version Suomen ensimmäisestä maakuntalaulusta (Savolaisen laulu / Savo’s Song) yhdessä Marko Hietalan kanssa osana Suomi100 juhlallisuuksia. Yhtye on ehdolla ensimmäisenä suomalaisyhtyeenä Texas Sounds International Country Music Awards -palkintogaalassa Yhdysvalloissa vuonna 2024 ja julkaisee uutta musiikkia 22. maaliskuuta singlellään Outrun, Undone.
Kuopiolainen JONAS AND I on kuusihenkinen Jonas Ursinin ja Roope Hakkaraisen ympärille muotoutunut yhtye, jonka musiikissa yhdistyy folk ja country -henkinen potkiva pop, yhdistettynä Pohjolan melankoliaan ja sinemaattisiin äänimaisemiin.

Ikäraja: 18

Ovet: 19.00