Tapahtuma on vuodelta 2021.

27.10. - 28.10.
Verkkotapahtuma, Kuopio

Kasvu Open Karnevaali

Kuva: Kasvu Open

Kotimainen kasvuyritystapahtuma Kasvu Open Karnevaali järjestetään 27.-28.10.2021. Tapahtuma on digitaalinen.
Tapahtumaa edeltävät Kasvu Open Karnevaali kick-start -verkkotapahtumat alkaen 14.10.2021. Voit ilmoittautua verkkotapahtumiin tapahtumailmoittautumisen yhteydessä.

14.10. | Redefining entrepreneurship
19.10. | Mitä mieli ja keho tarvitsevat, jotta yrittäjä jaksaa
19.10. | Miten kaupunkikehitys vaikuttaa yrityksiin nyt ja tulevaisuudessa?
21.10. | Vauhtia kasvuun Suomen rajojen ulkopuolelta
Kaksipäiväisen päätapahtuman ohjelma ja teemapöytiin ilmoittautuminen julkaistaan lokakuussa.

27.10 | KLASSIKKO: Roundtable-henkiset teemapöytäkeskustelut
28.10. | LIVESTUDIO: Ohjelmassa mm. kisa Vuoden kasvuyritys -tittelistä