Ke 8.5. klo 19:15
Kuopion kaupunginteatteri Niiralankatu 2, Kuopio

Pudotuspeli viimeinen esitys

Kuva: Sampo Jaakkola

”Tämä ei ole mikään tavanomainen valintakoe. Olette täysin vapaat jättämään kokeen kesken. Mutta muistakaa, jos poistutte tästä tilasta – oli syy mikä tahansa – olette ulkona pelistä.”

Huoneessa kolme miestä, yksi nainen. Maailman toiseksi suurimman huonekalu- ja sisustusfirman työhönottohaastattelu, viimeisin ja ratkaisevin vaihe.

Joukossa on vain kolme aitoa hakijaa ja yksi porukasta on firman työntekijä, mutta kuka. Vai meneekö homma ollenkaan niin – kortit ovat tässä epätavallisessa pelissä moneen kertaan jaossa.

Pudotuspeli pitää katsojan otteessaan loppuun asti. Näytelmän maailmassa työelämän ja yksityiselämän välinen raja on kadonnut ajat sitten, ja kaikki keinot ovat sallittuja työnhakijan testaamisessa.

Kenenkään tarkoitusperistä ei voi olla varma. Kuka lopulta on voittaja, onko tässä pelissä edes voittajaa?

Jordi Galceranin kirjoittamaa näytelmää on esitetty myös nimellä Grönholmin metodi.

Rooleissa: Riina Björkbacka, Mikko Paananen, Risto Korhonen ja Pasi Sarikoski.

Liput: 29 € / peruslippu
27 € / eläkeläiset, opiskelijat, lapset (alle 16v.), työttömät, varusmiehet
25 € / ryhmät (väh. 20hlö), pyörätuolit.
Avustajat veloituksetta, mutta heillä on oltava paikkalippu.