Ke 1.5. klo 15:00

Kuopion kaupunginorkesteri
Nick Davies, kapellimestari
Mari Palo ja Ville Rusanen, laulu ja juonnot

Tule ystäväporukalla vappupäivän viettoon! Kevään juhlaa vietetään nautiskellen ravintola Oodin maukkaista buffetherkuista sekä samppanjajuhlan arvoisesta Kuopion kaupunginorkesterin vappukonsertista. Luvassa on lauluja ja musiikkia oopperan, operetin, elokuvien ja konserttisuosikkien maailmasta.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * *
VAPPUBRUNSSI
Ravintola Oodin Menu

Rapuchevicheä