Pe 5.5.2023 klo 19:00 - 20:30

Marjukka Tepponen, sopraano
Kevin Greenlaw, baritoni
Aarno Cronvall, juontaja

Love Story on ilta, jossa soi rakkaus. Luvassa on suurten tunteiden ja väkevän draaman ilta, jonka tunnelmat vaihtuvat epätoivosta riemuun. Kuopiolaislähtöinen sopraano Marjukka Tepponen on yksi tämän hetken menestyvimpiä laulajiamme – hän debytoi syksyllä Metropolitan Operassa, New Yorkissa ja tekee muutoinkin vahvaa uraa kansainvälisillä ooppera-areenoilla. Baritoni Kevin Greenlaw on esittänyt laajaa repertuaaria monissa maailman huipputaloissa. Nyt tämä oikean elämän aviopari, jonka omakin rakkaus on syntynyt oopperalavalla, kuljettaa meidät tunteiden pyörteisiin mm. Verdin, Puccinin ja Lehárin ooppera- ja operettiaarioiden sävelin. Juontajana aina tyylikäs ja asiantunteva Aarno Cronvall.

Järj. Kuopion kaupunginorkesteri

Konsertin kesto noin 1h 30 min, sis. väliajan.

Etuhinta Kuopion kaupunginorkesterin kevään 2023 kausikorttiasiakkaille:
10 € (max. 2 etulippua / kausikortti)

Hinnat sisältävät Kuopion Musiikkikeskuksen palvelumaksun 2 €/lippu. Palvelumaksut vaihtelevat ostopaikasta riippuen.

Liput: Liput: 33 € / 27 € eläkeläiset ja ryhmät väh. 20 hlöä / 11 € lapset alle 16v ja opiskelijat
Etuhinta Kuopion kaupunginorkesterin kevään 2023 kausikorttiasiakkaille:
10 € (max. 2 etulippua / kausikortti)