Tapahtuma on vuodelta 2023.

Su 9.4.2023 klo 20:00 - 23:55
Sawohouse Underground Tarhakuja 1, Kuopio

Maustetytöt

Maustetytöt on suomalainen yhtye, jonka jäsenet ovat siskokset kitaristi Anna Karjalainen ja kosketinsoittaja Kaisa Karjalainen. Yhtyeen esikoissingle Tein kai lottorivini väärin ilmestyi helmikuussa 2019 ja hitiksi noussut esikoisalbumi Kaikki tiet vievät Peltolaan saman vuoden lokakuussa.

Yhtyeen soundin perustana ovat melodiset, kekseliäät popkappaleet, jotka jäävät soimaan päässä. Niiden tarinat kertovat työnteosta ja työttömyydestä, samanaikaisesta puutteesta ja liiallisuudesta, kasvattamisesta ja kasvamisesta, ja vaikkapa marjanpoiminnasta. Ne ovat yö- ja kaiken muunkin unen puutteessa yskänlääkepullon ääressä KELA:n lappujen kääntöpuolille hetken viipyvässä mielentilassa sotattuja ajatuksia.

Ikäraja: K-18
Aika: Ovet klo 20:00
Showtime 22:00

Liput: Liput ennakkoon 25.00 € (+pm)
Liput ovelta 30 €, mikäli jäljellä.