Tapahtuma on jo mennyt.

Sawohouse Underground

Miljoonasade

Kuva: Nem Agency

Tämä tapahtuma on jouduttu peruuttamaan. Uusi keikka tullaan järjestämään Maximissa 8.11.24. Jo ostetut liput käyvät sellaisenaan uuteen tapahtumaan. Tiketti tiedottaa peruutusmahdollisuudesta lipun ostaneita.

Miljoonasade on legendaarinen suomalainen yhtye, joka perustettiin Jyväskylässä vuonna 1985.

Miljoonasateen tunnetuimpia kappaleita ovat muun muassa Lapsuuden sankarille, Marraskuu, Silmitön Talvi, 506 ikkunaa, Miljoonasade, Lelukaupan häät, Ikäväni Tallinnaan, Rakkaus On Lihaa, Olkinainen, Tulkoon Rakkaus ja Voipallo.

Orkesteri elää yhä aktiivista kautta. Käy keikoilla nauttimassa, kuuntele levyä ja lue kirjan verran silkkaa asiaa!

Miljoonasade esiintyy Sawohousen kesäterassilla 10.8.24 . Ennakkomyynti päättyy klo 18.00, jolloin lipunmyynti ovelta alkaa..
Showtime klo 20.00. Tapahtuman ikäraja on K.18,

Sadekelillä keikka siirtyy Sawohouse Undergroundiin