Tapahtuma on jo mennyt.

Sawohouse terassi Tarhakuja 1, Kuopio
Sawohouse Underground

Juliet Jonesin Sydän

Suomirockin kiistaton legenda Juliet Jonesin Sydän on palannut jäädäkseen!
1985 ensimmäisen albuminsa julkaissut yhtye muistetaan mm. hiteistään Helppo Elämä, Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin, Albania ja Rakkauslaulu. Näiden jatkoksi JJS julkaisi helmikuussa 2020 erinomaisen vastaanoton saaneen Kansas -albumin, ensimmäisen pitkäsoiton sitten vuoden 1996. Kokoonpanossa ovat mukana Kari Hyvärinen, Sami Pirkola, Kari Heiskari, Jussi Parkkonen, Pekka Gröhn ja nyt viimeisenä tulokkaana Tapsa Kojo, eli klassisin 80-90 -luvuilta tuttu Jones-kokoonpano on saanut vahvistusta kahdesta multi-instrumentaalivelhosta. Vuonna 2015 alkaneet uudet keikat ovat olleet yhtä juhlaa!

Ennakkolippujen myynti päättyy klo 18.00, jolloin lipunmyynti ovelta alkaa. Showtime on klo 20.00
Tapahtuman ikäraja on K-18.

Liput: Liput ovat myynnissä Tiketti.fi
Ennakkoliput 25€(+pm), ovelta 30€