Tapahtuma on jo mennyt.

La 30.3. klo 15:00 - 23:00
Maxim Kuopio Haapaniementie 34, Kuopio

Maximin Rytmiklubilla Knucklebone Oscar

Knucklebone Oscarin tavaramerkki on energinen rokkenroll ja ultravilli liveshow. Knucklebone Oscar on vuosien saatossa julkaissut liki kymmenen albumia ja esiintynyt ympäri maailmaa, aina Kiinasta Amerikkaan. Viime vuosina repertuaari on laajentunut suoraviivaista rokista intensiivisen ja tumman rytmibluesin suuntaan, hylkäämättä kuitenkaan show´ta ja viihdyttävää lava-actionia. Esitys on on aina takuuvarma: bad ass ja viihdyttävä. (Stubido Records)

Maxim Rytmiklubilla kuullaan kerran kuussa nimekkäitä vierailijoita sekä paikallisia kokoonpanoja. Klubia isännöi Maxim Rytmiklubi HouseBand, jonka vetovastuussa ovat Jarkka Rissanen ja Dave Forestfield. Rytmiklubin kolmantena seremoniamestarina toimii Olavi Rytkönen. Luvassa on monenlaisia musiikillisia yllätyksiä ja koukkauksia tutun ja totutun ulkopuolelle. Maxim Rytmiklubi tarjoaa maksimaalisia juurimusiikin rytmielämyksiä bluesista rhythm &bluesin kautta rock´n rolliin!

Rytmiklubit avaavat ovensa klo 15, josta alkaen iltaa starttaillaan aulabaarissa. Klo 19.00 alkaen salin puolella Rytmiklubi Houseband tai muu paikallinen kokoonpano soittaa yhden setin, tauon jälkeen illan vieraileva artisti esiintyy Housebandin kanssa.

Maxim avautuu klo 15.00, ovet saliin klo 19.00. Showtime klo 20.00 . Ikäraja 18+

Liput ennakkoon 18€ (sis.pm), ovelta 22€ . Liput tulevat myyntiin Tiketti.fi lähipäivinä

Ilmoittautuminen:Maxim avautuu klo 15.00 Showtime klo 19.00 alkaen

Liput: Liput tulossa myyntiin lähipäivinä Tiketti.fi