Su 26.3.2023 klo 15:00 - 17:30
Kuopion Musiikkikeskus Kuopionlahdenkatu 23, Kuopio

Muistojen Bulevardi

Taitavat esiintyjät tuovat ilon ja valon alkavaan kevääseen ja vievät kuulijansa musiikin ihanaan maailmaan.

Angelika Klas tunnetaan yhtenä maamme karismaattisimmista ja valloittavimmista solisteista, jonka ohjelmisto käsittää niin ooppera-, operetti-, ja musikaalimusiikkia sekä muita klassikkokappaleita.

Diandra Flores aloitti viulunsoiton kuusivuotiaana ja hän valmistui muusikoksi toukokuussa 2013. Diandra voitti Suomen Idolsin 10 vuotta sitten, jonka jälkeen hän on kuulunut maamme suosituimpien ja ammattitaitoisimpien solistien joukkoon monilahjakkuutensa ansiosta.

Pentti Hietanen on poikkeuksellisen monipuolinen lahjakkuus, joka viihtyy, viihdyttää ja loistaa niin oopperassa, operetissa kuin rockmusiikissakin. Pentti on kuulunut jo kauan rakastettujen suomalaisartistien joukkoon.

Tomi Metsäketo on uransa aikana ollut monessa mukana, jo 80-luvun alussa Savonlinnan oopperajuhlilla, Suomen kansallisoopperassa ja Cantores Minores -kuorossa. Upeaäänisen Tomin erikoisalaa ovat italialaiset kuolemattomat sävelmät.

Jukka Nykäsen johtama 10-henkinen orkesteri on hioutunut yhteen kymmenen vuoden aikana ja jokainen orkesterin jäsen on oman soittimensa virtuoosi ja arvostettu ammattilainen.

Tule kulkemaan muistojen bulevardia kanssamme ja nauttimaan esiintyjien suvereenista osaamisesta!

Konsertin kesto on noin 2,5 tuntia, sisältää väliajan

Järj. Lilja Production

Liput: 51 €
Hinta sisältää Kuopion Musiikkikeskuksen palvelumaksun 2 €/lippu.
Palvelu- ja toimitusmaksut vaihtelevat ostopaikasta riippuen.

Liput: Liput: 51 €
Hinta sisältää Kuopion Musiikkikeskuksen palvelumaksun 2 €/lippu.
Palvelu- ja toimitusmaksut vaihtelevat ostopaikasta riippuen.