Pe 4.11.2022 klo 19:00 - 21:00
Kuopion Musiikkikeskus Kuopionlahdenkatu 23, Kuopio

Waltteri Torikka & L’Orchestra Della Speranza – Amore

Waltteri Torikka & L’Orchestra  Della Speranza – Amore

Konsertin ohjelmisto ammentaa tunnetuista sävelistä meiltä ja maailmalta. Luvassa on viihdeklassikoita, italialaisia ja espanjalaisia sävelmiä, elokuvamusiikin helmiä ja kauneimpia rakkauslauluja.

Amore-konsertissa karismaattista baritonia säestää suomalaisista huippumuusikoista koostuva l’Orchestra della speranza -kokoonpano, jota luotsaa Waltteri Torikan pitkäaikainen yhteistyökumppani, pianisti ja kapellimestari Marko Hilpo.

Waltteri Torikka on Suomessa ja ulkomailla uraa luova ooppera- ja konserttilaulaja. Platinaa ja kultaa myyneitä albumeita sekä listaykkösiä julkaissut Waltteri Torikka on esiintyjänä kotonaan yhtä lailla suurilla areenoilla kuin intiimeissä konserttisaleissa. Syksyllä 2021 Torikka tanssi itsensä Tanssii tähtien -kanssa ohjelman finaaliin ja yllätti Masked Singer -kilpailun toiselle sijalle nousseena Bilepandana.

Järj. Warner Music Live
Liput: 42 € permanto / 37 € parvet

Hinnat sisältävät Kuopion Musiikkikeskuksen palvelumaksun 2 €/lippu.
Palvelu- ja toimitusmaksut vaihtelevat ostopaikasta riippuen.

Liput: Liput: 42 € permanto / 37 € parvet
Hinnat sisältävät Kuopion Musiikkikeskuksen palvelumaksun 2 €/lippu.