La 12.11.2022 klo 22:00
The Circus Kuopio Vuorikatu 19, Kuopio

ETTA- Tykkäät Kummiski !

Kuva: The Circus Kuopio

Monipuolisuudellaan ihastuttava Etta julkaisi genrerajoja rikkovan ja kultaa striimanneen debyyttialbuminsa Tyttö kesäkuussa 2021 ja se vakiinnutti hänen asemansa yhtenä tämän hetken mielenkiintoisimpana artistina. Tyttö nousi suoraan Suomen virallisen albumilistan sijalle kuusi ja pysyi listalla yli puoli vuotta. Albumilta löytyy mm. platinaa striimannut ja orgaanisesti TikTokin kautta hitiksi kasvanut Ämmä ja se toi hänelle kaksi Emma-ehdokkuutta.

Vuosi 2022 on nostanut Etan uudelle levelille: Keväällä julkaistiin Ei Bändäreit -EP yhdessä Pihlajan kanssa, jolta löytyvä single Bändäri nousi Spotifyn kuunnelluimmaksi kappaleeksi. Kesäkuussa Etta julkisti vuoden 2022 YleX Kesäkumibiisin Rakastellaan feat. Isaac Sene ja heinäkuussa ilmestyi uusin single Perus, jolla feattaa suomiräpin pioneeri Gettomasa. Artistina Etta on nälkäinen eikä halua lokeroida itseään vain yhden musiikkityylin edustajaksi. Hän valmistelee parasta aikaa toista albumiaan, joka julkaistaan elokuussa.

Etta on pääkaupunkiseudulta ponnistava artisti, joka herätti vuonna 2017 hip hop -piirien mielenkiinnon sosiaaliseen mediaan ladatuilla rap-videoillaan. Sen jälkeen on tapahtunut paljon: Etta on debyyttialbuminsa lisäksi julkaissut kaksi Emma ehdokkuudellakin huomioitua EP:tä, kiertänyt Suomen isoimmat festivaalit ja vieraillut lukuisilla jättihiteillä.

Paikka: Circus Kuopio
tapahtuma: ETTA
pvm: 12.11.22
Ovet: 22:00