Pe 11.8.2023 klo 18:00 - 22:00
Sawohouse Garden Live Tarhakuja 1, Kuopio

Garden Live: Indica

INDICA PALAA KEIKKALAVOILLE LÄHES 10 VUODEN TAUON JÄLKEEN
Indica tunnetaan yhtenä Suomen musiikkimaailman 2000-luvun merkittävimmistä rock-bändeistä, jonka omaleimaista soundia luonnehtivat solisti Jonsun lauluääni, konstailemattomat ja raikkaat sävellykset sekä ajanhenkiset, mutta ikuisuuden ja ajattomuuden kysymyksiä henkivät sanoitukset, joihin on tuotu mukaan kansanrunoudellisia aineksia. Indican jättihittejä ovat muun muassa Ikuinen virta, Scarlett, Vuorien taa ja Linnansa vanki.

Yhtyeen vuonna 2004 julkaistu debyyttialbumi Ikuinen virta myi kultaa ja platinaa ja seuraava Tuuliset tienoot vuodelta myi puolestaan kultaa. Yhteen kaksi uutta, tänä vuonna julkaistavaa singleä ovat heidän ensimmäisten tuottajien Gabi Hakasen ja Erno Laitisen luotsaamia studiosessioita, mikä merkitsee luontevaa paluuta juurille.

Vuonna 2023 Indican kokoonpanossa soittavat Jonsu (laulu), Heini (basso), Sirkku (koskettimet) ja Alina (rummut).

Ikäraja: K-18
Aika: Ovet klo 18:00
Showtime 20:30

Liput: Liput ennakkoon 25.00€
Liput ovelta 30.00€, mikäli jäljellä.