Tapahtuma on jo mennyt.

Hophaus Tahko Sääskiniementie 560, Tahkovuori

Hopparin pubivisa

Kuva: Hophaus Tahko

Tule osoittamaan älykkyytesi ja nauttimaan rennosta ilmapiiristä Tahkon Hophausin pubivisan parissa!

Haluatko testata tietosi ja voittaa mahtavia palkintoja samalla kun nautit hyvästä seurasta? Tahkon Hophausin pubivisa on täydellinen tapa viettää iltaa ystävien kanssa! Tule mukaan yksin tai tiimeinesi ja osoita taitosi monipuolisissa kysymyksissämme.

- Joka maanantai klo 19.30
- Voittajille luvassa yllättäviä palkintoja sekä mainetta ja kunniaa
- Rentoa tunnelmaa ja loistavaa seuraa

Ei ole väliä oletko trivia-mestari vai vasta-alkaja, meillä on tilaa kaikille! Tartu tilaisuuteen ja liity pubivisan hauskaan maailmaan.

Joka viikko paras joukkue palkitaan. Lisäksi kisaillaan koko kauden pubivisamestaruudesta, jonka herruus ratkeaa talvikauden finaalissa 29.4.2024.