La 1.10.2022 klo 10:00 - 17:00
Kauppakeskus Minna Haapaniemenkatu 18, Kuopio

Iltapuku Outlet Kuopio

Kuva: Maahantuojien Outlet

Iltapuku Outletin Pop Up Storesta saat iltapuvut ja tanssiaismekot edullisesti. Kaikki puvut maksavat meillä alle 200 €.

Yli 1000 puvun jättivalikoimista löytyy mekkoja moneen makuun. Mekkoja naisille vanhojentansseihin, gaaloihin, esiintymislavoille, Linnan Juhliin, vuosijuhliin ja muihin suuriin tilaisuuksiin.

Valikoimastamme löytyy mekkoja kokoihin 36 – 52. Suurin valikoima pukuja löytyy kokonumeroista 36 – 44.

Iltapuku Outletin puvut tulevat eri valmistajilta ympäri Eurooppaa ja valikoima vaihtuu useita kertoja sesongissa. Iltapuku Outletin Pop Up Storet ovat harvoin tarjolla – Suomen pääsesonkimme on alkusyksystä, jolloin kierrämme kaikki Suomen suurimmat kaupungit.

Iltapuku Outlet toimii itsepalveluperiaatteella. Voit valita sovitukseen kerralla 5 pukua ja sovituskierroksia voit ottaa juuri niin monta kuin haluat ja tarvitset. Sovitustilat ovat kaikille naisille yhteiset kuten kuntosalilla.

Meillä käy maksuvälineenä kortti, käteinen ja MobilePay.