Ke 19.1.2022 klo 18:00 - 21:30
Original Sokos Hotel Puijonsarvi Minna Canthin katu 16, Kuopio
Original Sokos Hotel Puijonsarvi

Jukka Eskola & Sawo Big Band "Tribute To Clark Terry"

Kuva: Original Sokos Hotel Puijonsarvi

Tammikuu tuo jazzaavan tuulahduksen Kuopioon!

Original Sokos Hotel Puijonsarven Puikkarin juhlasalissa konsertoivat upea Jukka Eskola & Sawo Big Band keskiviikkona 19.01.2022 "Tribute To Clark Terry"

Clark Terryn syntymästä tuli hiljattain kuluneeksi 100 vuotta. Luvassa on läpileikkaus Terryn mittavan uran vaiheista eikä materiaalista ole todella pulaa - Clark Terry on yksi historian levyttäneimpiä jazzmuusikoita, joka ehti urallaan soittaa mm. Duke Ellingtonin, Count Basien ja Quincy Jonesin yhtyeissä.

Trumpetisti Jukka Eskola on yksi maamme tunnetuimmista jazzmuusikoista. Kuopiolaislähtöinen, kansainvälistä uraa tekevä muusikko on julkaissut kuusi soololevyä sekä esiintynyt useiden big bandien ja sinfoniaorkestereiden solistina niin Suomessa kuin ulkomailla. Jazz-uransa lisäksi Eskola on myös erittäin kysytty sessiotrumpetisti. Hän soittaa useissa television viihdeohjelmissa sekä maamme eturivin artistien yhtyeissä.
Sawo Big Band on maakuntamme ammattimuusikoista koostuva 18 soittajan jazzorkesteri, joka tekee kunnianhimoista ja laadukasta työtä jazzmusiikin hyväksi. Sawo Big Bandin kapellimestarina toimii Rauno Tikkanen.

Ovet iltaan avataan vieraille klo 18, konsertti alkaa klo 19.

Oikeudet muutoksiin pidätetään.

Liput: Liput 20€/ hlö,