Tapahtuma on vuodelta 2021.

To 23.9.2021 klo 17:00 - 19:00
Kylpylähotelli Kunnonpaikka Jokiharjuntie 3, Vuorela

Kaikkien lasten synttärit

Kuva: Vauhti-hanke

Kaikkien lasten synttärit on juhla ihan kaikille erityistä tukea tarvitseville lapsille diagnoosi- ja kuntararajoista piittaamatta.

Tänä vuonna synttäreitä vietetään sirkusteemalla ja lapset pääsevät nauttimaan huikeista sirkustempuista sekä kokeilemaan itse temppuja.
Kaikkien lasten synttäreillä jokainen juhlija on yhtä aikaa sekä synttärisankari että juhlavieras.

Illan ohjelma:
* lahjat lapsille
*valokuvauspiste (omalla kameralla)
* SIRKUSESITYS ja sirkustyöpaja
(by Kuopion Sirkus)
* elävää musiikkia
*syntymäpäivälaulu
*tarjolla kakkua ja muita herkkuja

Tapahtuma järjestetään yhdessä Siilinjärven Perheentalon, Tatu ry Vauhti-hankkeen, Jaatinen ry ja Huoltoliitto ry:n kanssa. Tapahtuma on osa Huoltoliiton 70-juhlavuoden tapahtumia.

Tapahtuman tausta-ajatus:
Kaikkien lasten synttäreiden taustalla on erityistä tukea tarvitsevien lasten vanhempien vertaiskeskustelut vuosia sitten. Silloin kävi ilmi, että monet vammaiset lapset eivät saa kutsuja syntymäpäiväjuhliin, tai jos he haluaisivat järjestää omat juhlat, kutsuttavia ei löydy tai heidän paikalle pääseminen on vaikeaa. Niinpä Vammaisperheyhdistys Jaatinen ry päätti tehdä asialle jotain: järjestää synttärijuhlat ihan kaikille vammaisille lapsille!

Juhlat ovatkin olleet valtavan suosittuja. Niitä on järjestetty jo monena vuonna ja usealla eri paikkakunnalla. Nyt saamme ne järjestettyä vihdoinkin tänne Siilinjärvelle!

Ilmoittautuminen:Ilmoittaudu viimeistään viikkoa aiemmin eli 16.9. mennessä! Mukaan mahtuu 50 hlöä. Link icon Linkki