Tapahtuma on jo mennyt.

Ravintola Piazza Sääskiniementie 560, Tahkovuori

Kätfish | Piazza

Kuva: Ravintola Piazza

Iisalmesta ponnistava Kätfish nousi ihmisten tietoisuuteen vuonna 2019 saaden kutsun esiintymään Yhdysvaltojen X Gameseihin, joka on yksi maailman suurimmista extreme-urheilutapahtumista.

Ennakkoluulottamasti genrejä yhdistelevän bändin pohja nojaa popin ja punkin välimaastoon ja itsensä kiireisenä pitänyt yhtye on julkaissut 15 singleä sekä yhden kokopitkän albumin ”Liian Kauan Liian Kivaa” (2019). Kappaleet ovat ottaneet paikkansa niin Spotifyn TOP-listoilla, kuin radiokanavillakin. Keikkapuolella Kätfish nauttii jo jonkinlaista kulttimainetta skeitti- ja lumilautapiireissä sekä opiskelijabileiden nostattajana. Kätfishin järjestämät pirskeet ovat ennalta-arvaamattomia ja keikkapaikkakohtaisesti personoituja, joten ei ole ihme, että bändiä pyydetään usein samaan paikkaan keikalle uudelleen jo heti esiintymisen jälkeen!