Tapahtuma on jo mennyt.

Kulttuuriareena 44 Kauppakatu 44, Kuopio

Katutanssijamit

Kuva: SADE - Street Art Dance Essentials -

Kuopion Katutanssiyhdistys ry, FTK ja SADE ry aloittavat Kuopiossa viikoittaisten katutanssijamien järjestämisen.

Katutanssijameissa pääsee tutustumaan katutanssien harjoitteluun ja freestyle-kulttuuriin. Jameissa näkee eri katutansseja, miten treenata omaa tanssilajiaan ja millaisia menetelmiä ammattilaiset käyttävät apunaan. Tutustumaan pääsee myös cypher- eli rinkikulttuuriin sekä tietysti paikallisiin tanssijoihin.

Aiempaa kokemusta katutansseista ei tarvitse olla, sillä paikalla on aina ohjaaja katutanssiyhdistykseltä jakamassa tietotaitoaan ja opastamassa alkuun.

Muutaman kerran kaudessa SADE ry järjestää myös vierailevan ohjaajan kanssa workshopin, jolloin koko aika tilassa on ohjausta ko. lajiin.
Joka toinen viikko jameissa soittaa myös DJ joka on tärkeä osa katutanssijameja ja hip hop -kulttuuria. Funkkaa Taikka Kuole osuuskunnan DJ-pajojen kautta katutanssijameille ovat löytäneet tiensä dj Korh1 & Liesituuletin.

Lukuvuosi huipentuu Call out -jameihin, jonne voi tulla esiintymään omilla koreografiollaan ja kokeilemaan battlaamista.

Katutanssijamit ovat maksutonta toimintaa, jonne kaikki ovat tervetulleita. Jameissa noudatamme turvallisemman tilan periaatteita. Jos kohtaat epäasiallista käytöstä, tulethan kertomaan siitä ohjaajillemme.

Liput: Katutanssijamit ovat maksutonta toimintaa, jonne kaikki ovat tervetulleita.