Ti 20.6.2023 klo 13:00

Kuva: Kuopio Tanssii ja Soi

Kuopio TALKS: Taike & Cupore Talks: Taiteilijan työhyvinvointi

Yhteistyössä Taike

Cuporen tutkija Emmi Lahtinen esittelee Taiteen ja kulttuurin barometrin tuloksia.

Seminaarissa kuullaan taiteilijoiden näkemyksiä työhyvinvoinnistaan, siihen vaikuttavista tekijöistä sekä työhyvinvointia tukevista palveluista ja niiden tarpeesta.

Tilaisuuden juontaa kirjailija, valtion kirjallisuustoimikunnan pj. Marjo Heiskanen.

Barometrin ovat toteuttaneet Taiteen edistämiskeskus (Taike) ja Kulttuuripolitiikan tutkimuskeskus Cupore.

Emmi Lahtinen toimii tutkijana Kulttuuripolitiikan tutkimuskeskus Cuporessa. Hän on työskennellyt Cuporessa vuodesta 2016 taide- ja taiteilijapolitiikan, kulttuuristen oikeuksien sekä taiteen ja kulttuurin yhdenvertaisuuteen ja moninaisuuteen liittyvien kysymysten parissa.

Kuopio TALKS on Kuopio Tanssii ja Soi-festivaalin organisoima seminaarisarja, joka järjestetään 16.-20.6. Musiikkikeskuksen Valohallissa. Seminaarit alkavat klo 13, vapaa pääsy.

Seminaarit myös streamataan Kuopio Tanssii ja Soi:n Youtube- ja Facebook-kanaville, joten etäosallistuminen mahdollista.