Ke 19.5.2021 klo 11:00 - 14:00
Taste Savo & Savon ammattiopisto Sakky

Lähiruokalounas - POP UP

Kuva: TasteSavo

Tervetuloa herkuttelemaan pohjoissavolaisilla mauilla pop-up lähiruokalounaalle ke 19.5. klo 11.00 - 14.00 Savon ammattiopistolle, os. Sammakkolammentie 2, Kuopio.

Savon ammattiopiston opiskelijoiden valmistamat lähiruoka-annokset vievät kielen mennessään!

Siitakesienikeittoa Kuoppaharjun tilan sienistä
Puijon metsän yrttejä
Kala-Lapin savumuikuilla täytettyjä luomuperunarieskoja
Hinta 4,50 €/annos

Kurimon tilan villisikaa haudutettuna
tummaa villiyrttikastiketta punajuuriohrattoa
Hinta 6,00 €/annos

Luomuvohveleitaluomumarjojen ja luomukermavaahdon kera
Hinta 2,50 €/annos

Myydään annoksina. Annokset ja isommat määrät rasioissa myös mukaan.

Savolaisuus on makuasia -hankkeen tavoiteena on lisätä pohjoissavolaisen lähiruoan tunnettuutta. Hanke on osa European Region of Gastronomy Kuopio region 2020-21 (ERG)-hankekokonaisuutta.