Tapahtuma on vuodelta 2023.

18.4. - 20.4.
Maxim Kuopio Haapaniemenkatu 34, Kuopio

Liekeissä!-festivaali

Kuva: Kuopion konservatorio

Kuopion konservatorion ammattiopiskelijoiden toteuttama maineikas Liekeissä -festivaali järjestetään 18.-20.4.2023 uudistuneessa ohjelmaravintola Maximissa.

Festivaaleilla kuullaan kaiken kaikkiaan 12 konserttia, ja jälleen musiikkia on moneen makuun, mm. tribuuttikonsertit Dire Straits, Led Zeppelin ja Rainbow -yhtyeille.

Perinteiseen tapaan musiikkiteknologialinjan opiskelijat vastaavat koko tapahtuman äänentoistosta.