La 7.8.2021 klo 00:00
Louhenkatu, Iisalmi

Louhenkatupäivä Iisalmessa

Kuva: Taste Savo

Louhenkatupäivänä Iisalmen ja koko Ylä-Savon parhaat kaupat ovat kokoontuneet yhdessä Iisalmen kaduille. Kadut valtaavat erilaisten myyntikojujen lisäksi toinen toistaan houkuttelevimmat street food -kojut.

Markkina- ja katuruokatapahtuman hengen lisäksi on tarjolla viihdykkeeksi monenlaista ohjelmaa aina muotinäytöksistä musiikkiesityksiin. Ihmisvilinän loistavassa tunnelmassa myös kauppa käy.

Louhenkatupäivä on kaupunkikarnevaali, josta on muodostunut yksi Ylä-Savon suurimmista, jos ei suurin, ilmaistapahtuma.

Ilmaistapahtuma elokuun alussa vuosittain, Iisalmen keskustassa.