Ke 5.5.2021 klo 17:00 - 18:00
Zoom-etäyhteys Kauppakatu 23, Kuopio
Kuopion luonnontieteellinen museo ja Kuopion kaupunginkirjasto

Luontokirjalukupiiri

Kuva: kuva: Christopher Michel / Flickr

Kuopion luonnontieteellisen museon ja Kuopion kaupunginkirjaston Luontokirjalukupiiri kokoontuu verkossa helmikuusta toukokuuhun kerran kuukaudessa. Lukupiirissä tutustutaan kiehtovan ajankohtaisiin teoksiin ja keskustellaan niiden herättämistä ajatuksista. Kirjallisuus- tai ympäristöasiantuntemusta ei tarvita, ja mukaan voi tulla yhdelle tai useammalle kerralle. Lukupiiri toimii hyvin myös kirjavinkkauksena – keskustelun kuunteleminen on mainio tapa löytää kiinnostavaa luettavaa!

Lukupiiri järjestetään Zoom-ohjelman kautta etänä eikä erillistä ilmoittautumista tarvita. Mukaan voi liittyä osoitteessa Link icon Linkki

Linkin ja lisätietoja saa myös osoitteesta aikuistenosasto.kirjasto (at) kuopio.fi

Ke 3.2.2021 Sininen planeetta
Itäranta, Emmi: Teemestarin kirja