Tapahtuma on jo mennyt.

Zoom-etäyhteys, Kuopio

Luontokirjalukupiiri

Kuva: Kuopion kaupunginkirjasto

Luontokirjalukupiiri kokoontuu etänä kerran kuukaudessa keskiviikkoisin klo 17.00–18.00. Järjestäjinä yhteistyössä Kuopion kaupunginkirjasto ja Kuopion luonnontieteellinen museo.

Lukupiirissä tutustutaan kiehtovan ajankohtaisiin teoksiin ja keskustellaan niiden herättämistä ajatuksista. Kirjallisuus- tai ympäristöasiantuntemusta ei tarvita, ja mukaan voi tulla vain yhdelle tai useammalle kerralle. Lukupiiri toimii hyvin myös kirjavinkkauksena – keskustelun kuunteleminen on mainio tapa löytää kiinnostavaa luettavaa!

Lukupiiri järjestetään verkossa Zoom-alustalla. Ilmoittautumista ei tarvita. Sisään pääsee alla ilmoitettuina ajankohtina suoraan oheisesta linkistä:
Meeting ID: 995 7652 0794
Lisätietoja saa osoitteesta aikuistenosasto.kirjasto@kuopio.fi