Ma 5.7.2021 klo 17:00 - 19:00
Kuopion Matkustajasatama Makasiininkatu 1, Kuopio

Opastettu Vaajasalon kierros

Kuva: Roll Risteilyt

Suosittu opastettu Vaajasalon kierros jatkuu tämän kesän risteilyohjelmassa Tämä risteily on oivallinen kesäohjelma niin kuopiolaisille kuin tänne saapuville kesävieraille!

Tutustumme Kallaveden kauniisiin saaristomaisemiin ja kuulemme samalla tarinoita mm. Karhonsaaresta, Vaajasalosta ja Säyneensalosta niin historian näkökulmasta kuin tämän hetken elämänmenosta.
Lisäksi kerromme Kallaveden tarinaa järven ja nimen synnystä, kaloista ja kalastamisesta.

Risteily järjestetään yhteistyössä Kuopio Oppaiden kanssa.

Ilmoittautuminen:Ennakkoilmoittautuminen suotavaa! info@roll.fi, puh. 0440266 330.

Liput: Risteilyn hinta on 20 €/aikuiset, 10 €/lapset 5-16v.