Ti 26.1.2021 klo 09:30 - 10:30
ITAK-näyttämö Suokatu 42/2, Kuopio

Pakkaspäivät: Liikelaatikko-työpaja

Kuva: Itä-Suomen tanssin aluekeskus

Tule tanssityöpaajaan liikkumaan vuorovaikutuksellisen, luovaa ajattelua ja kehollista ilmaisua painottavan Liikelaatikko pelin mukaan. Liikelaatikko-työpaja pohjautuu kolmeen kolmeen laatikon peliin; Toimiva keho, Kertova keho ja Muuttuva keho. Toimivan kehon tehtävät ovat luokiteltavissa ryhmätyön klassikoiksi. Kertova keho rakentuu sanaselitysten ympärille. Tehtävien arvuuttaminen toteutetaan kehoa käyttäen. Muuttuvan kehon tehtävät painottavat luovaan ajatteluun ja ilmaisuun.

Liikelaatikko-työpajat ovat osa Kuopion kaupungin Pakkaspäivät-tapahtumakokonaisuutta.

Liput: Vapaa pääsy