Tapahtuma on vuodelta 2021.

Ti 11.5.2021 klo 08:45 - 16:00
Original Sokos Hotel Puijonsarvi Minna Canthin Katu 16, Kuopio

Palkanlaskijan päivä

Kuva: Kuopion alueen kauppakamari

Vuosittainen ajankohtaiskoulutus palkanlaskijoille ja henkilöstöhallinnolle.

Palkanlaskijan päivässä käydään läpi ajankohtaisia palkanlaskennan ja työoikeuden aiheita sekä palkanlaskennassa esiin tulevia kysymyksiä.

Tämän kevään koulutuksessa käsitellään

-Uusimpia lakiuudistuksia ja oikeuskäytäntöjä (korvaus kilpailukieltosopimuksesta, luontoisedut, sairausajan palkka, henkilökuntaedut)

-Lomauttamiseen ja työsuhteen päättymiseen liittyviä kysymyksiä

-Koronan värittämää lomanmääräytymisvuotta, joka on aiheuttanut erilaisia ja uusiakin tilanteita vuosiloma-asioihin.
Kouluttajana lakimies Kati Mattinen, Helsingin seudun kauppakamari.

Koulutus järjestetään lähikoulutuksena Kuopiossa, mutta voit osallistua koulutukseen myös etäyhteydellä.

Ilmoittautuminen:Mikäli osallistut koulutukseen etäyhteydellä, laitathan ilmoittautumisen jälkeen tiedon osallistumistavasta sähköpostitse kauppakamari@kuopiochamber.fi

Liput: Hinta
jäsenille 380€ + alv 24%