Tapahtuma on jo mennyt.

Ohjelmaravintola Maxim Haapaniemenkatu 34, Kuopio

Pehmoaino, Elsi Sloan

Kuva: Fullsteam Agency

Yhdeksi viime aikojen isoimmista musiikki-ilmiöistä noussut pehmoaino julkaisi 5.1. debyyttialbuminsa ”soittorasia”. Albumilta on kuultu ennakkoon kappaleet ”mietin sua pahalla”, ”valssi”, ”sä et kosketa mua” ja viimeisimpänä ”maasta taivaaseen”. Albumilla kuullaan yksi vierailija, ”päivänvaloo” -kappaleella feattaava Lauri Haav.

Debyyttialbumin myötä pehmoaino lähtee helmikuussa 17 keikan kevätkiertueelle, jonka liput ovat nyt myynnissä.

Persoonallista ja koskettavaa indievaikutteista popmusiikkia tekevä pehmoaino oli ehdolla vuoden 2023 Emma Gaalassa peräti viidessä kategoriassa ja voitti Vuoden tulokas ja Vuoden alternative -palkinnot.

Vangitsevista live-esiintymisistään tunnettu pehmoaino on tehnyt läpimurron Spotify-listan ja albumilistan ykköseksi, useiden radioiden soittolistoille ja keikkasuosikiksi. ”kaukana kotoa” -EP on myynyt kultaa ja ”haluun takas mun perhoset” -kappaletta on kuunneltu jo tuplaplatinaan oikeuttavat yli 8 miljoonaa kertaa suoratoistopalveluissa. Uuden albumin single ”mietin sua pahalla” nousi Spotify-listan top10:een ja on ylittänyt kultarajan.

Lapsuudesta asti musiikkia tehneen laulaja/lauluntekijän musiikissa koskettavat melodiat ja tekstit yhdistyvät ennakkoluulottomaan ja yllätykselliseen tuotantokuvaan. pehmoainon maailmassa hauskuus ja herkkyys, tanssittavuus ja tunnelmointi sekä kokeilunhalu ja helposti lähestyttävyys eivät sulje toisiaan pois. Punaista lankaa kuljettaa pehmoainon ihon alle menevä laulutulkinta.

Keikan lämmittelijänä esiintyy ELSI SLOAN

Elsi Sloan on yksi Suomen mielenkiintoisempia nuoria muusikoita. Kappaleissaan mm. queer -rakkaudesta, ilmastokriisistä ja maailman ajoittain karusta kauneudesta laulava artisti julkaisi debyyttialbuminsa keväällä 2023. ”Pakko muuttua” – albumi pursuaa innovatiivisia äänimaisemia, jotka sulauttavat yhteen popin, räpin ja taiderokin elementtejä. Jokainen Elsi Sloanin livekeikka on aina oma ainutlaatuinen musiikillinen seikkailunsa

TAPAHTUMA ON LOPPPUUNMYYTY! Suosittelemme saapumaan paikalle ajoissa ruuhkan välttämiseksi.

Maxim avautuu klo 15.00

Showtime: Elsi Sloan klo 20.00
Showtime: Pehmoaino klo 20:30

Tapahtuman ikäraja on 18 vuotta

Ilmoittautuminen:Maxim avautuu klo 15.00. Ovet saliin avautuvat klo 19.00. Showtime klo 20.00 Elsi Sloan, klo 20.30 Pehmoaino.

Liput: Tiketti.fi
Ennakkoliput 25€(+pm), ovelta 30 €