To 24.6.2021 klo 10:00 - 15:00
Pilpantie, Kuopio

Pilpan niittytalkoot

Kuva: Kuopion kaupungin ympäristönsuojelupalvelut

Heinätalkoot Pilpan niityillä. Talkoolaisille on tarjolla nuotiokahvit ja talkoosauna. Talkoot järjestetään yhdessä Puijon Ladun kanssa.

Niittytalkoot ovat Pilpan majan läheisyydessä. Pilpantien päässä olevalta isolta parkkipaikalta on 1 km kävelymatka Pilpan majalle.
Lisätietoja talkoista puh. 044 7182145

Ilmoittautuminen:Kaikille retkille on tänä vuonna ilmoittauduttava etukäteen osoitteessa Link icon Linkki