La 6.8.2022 klo 09:00 - 18:00
Toritie 12, Siilinjärvi

Sandels-markkinat

Kuva: KulttuuRilla ry

Perinteiset Sandels-markkinat Siilinjärven torilla jälleen 6.8.2022. Tapahtuma on osa Eloviikkoa ja sen toteuttavat LC Siilinjärvi Sandels ja KulttuuRilla ry. Ohjelmaa on luvassa kaikenikäisille koko päivän ajan. Tervetuloa mukaan!

Klo 9-10 Sandels-markkinoiden alotuspammaas; yhteissoittoa ja -laulua sekä toritanssit, vetäjinä Duo Riitta Hynynen ja Petra Lisitsin-Mantere
10-10.30 Koko perheen Hurrja merirosvoseikkailu
11-12 Torilla on tunnelmaa! Haastatteluja, Kekkonen, kuolematon! -Olavi Lyytikäisen esitys sekä musiikkia Duo Riitan ja Petran tahtiin
12-12.30 Koko perheen Hurrja merirosvoseikkailu
13-13.40 Sounds Of The Clouds, jytää suoraan Maaningalta
14-14.40 Sounds Of The Clouds, toenen veto
15-15.20 Tolokun tytöt lavalla
15.30-16.15 Sokka irti -kuoro ja Hausbändi, popmusiikkia ja hittejä vuosien varrelta
16.15-17 Teatterin taikaa, lavalla mm. Kekkonen, Tolokun tytöt ja improvisaatioteatteri Kumpuilevat Kipunat Lapinlahdelta. Myös yleisö saa osallistua!

Muuta mukavaa tekemistä torilta löydät koko perheelle. Paikalla mm. kasvomaalausta, yhteisötaidetta, paalien maalaamista ja keppihevosrata. Mukana myös naamareiden rakentelua Siilinjärven kuvataideyhdistyksen toimesta sekä itse Sandels. Tule ja viihdy!