Ma 15.11.2021 klo 09:00 - 15:30
Savonia-ammattikorkeakoulu Microkatu 1, Kuopio

Savonia tutuksi – tutustumispäivä hakijoille

Kuva: Savonia-ammattikorkeakoulu

Savonia-ammattikorkeakoulu järjestää maanantaina 15. marraskuuta klo 9-15.30 tutustumispäivän lukiolaisille, ammattiopistolaisille ja kaikille hakemisesta kiinnostuneille!

Tapahtuma järjestetään hybriditapahtumana. Osallistua voit joko paikan päällä Microkadun kampuksella tai verkossa.

Päivän aikana Savonia tulee tutuksi, ja saat hakemisen kannalta tärkeää tietoa: Millaista Savoniassa on opiskella? Mitä Savoniassa voi opiskella? Miten haen Savoniaan opiskelemaan?

Verkossa päivän ohjelma koostuu Kampussydämestä tulevista livelähetyksistä ja koulutusalojen esittelyvideoista.

Kampuksella osallistujat pääsevät vierailemaan tutkintojen tietoiskuissa ja osallistumaan ohjatuille kampuskierroksille. Kampussydämen ohjelmaa voi seurata paikan päällä Kampussydämessä.

Tervetuloa tutustumaan Savoniaan!