La 18.9.2021 klo 21:15
ANTI - Contemporary Art Festival

SOFA (FI) & ANTI Prize Party Kuopiossa

Kuva: Kuva / Photo: Iiris Heikka

Huikean energisenä livebändinä tunnettu, feministinen rap-duo SOFA esiintyy Kuopion ANTI Prize Party -klubilla!!!

Juhlimme 20-vuotiasta ANTI-festivaalia ja ANTI Festival International Prize for Live Art -palkinnonsaajaehdokkaita sekä palkinnon voittajaa juoman, ruoan ja musiikin virkistäminä!
Kansainvälinen raati julkaisee vuoden 2021 Live Art Prize -palkinnon voittajan.

SOFA
Feminismiin, bängääviiin biiteihin, tasa-arvoon ja vapauteen uskova rap-duo. Sonja Kuittisen ja Fanni Noroilan vuonna 2013 perustama SOFA-yhtye on riemastuttanut yleisöä räppäämällä asioista, joista hiphop-kulttuurissa ei juuri ole ennen puhuttu.

OHJELMA / PROGRAMME
20.30 Ovet auki / Doors open: Bar + Food&Snacks
21.30 ANTI Festival International Prize for Live Art -palkinnon voittajan 2021 julkistaminen / Announcement of the 2021 Winner of ANTI Festival International Prize for Live Art
22.00 Live-musiikkia / Live music: SOFA (FI)
23.00 DJ & Dance

RUOKAA & JUOMAA
Ravintolamestareiden baarista voi ostaa paikallisia juomia kuten RPS Brewing -oluita, viiniä ja sormisyötävää.

TURVALLISUUS
Tapahtuma on suunniteltu niin, että kaikki terveysturvallisuuden kannalta oleelliset seikat otetaan huomioon.

Tapahtuman osallistujamäärä on rajattu 350 henkeen. Ei ennakkovarauksia.

Liput: PAIKKA: VR Konepaja
Esteetön pääsy