27.1. - 29.1.
Tahkonrinteet Sääskiniementie 560, Tahkovuori

Tahkofest 2023

Kuva: Tahkofest

Kokeaksesi talvisen opiskelijoita yhdistävän viikonlopun, on paikkasi Tahkolla tammikuun viimeisenä viikonloppuna!

Tahkofest 2023 tarjoaa opiskelijan kukkarolle sopivan viikonlopun koko laskettelukeskuksessa.

Opiskelijaystävälliset yritykset huomioivat sinut aina, kun vilautat heille opiskelijakorttia. Opiskelijaetuja saat majoituksista, ruuasta, juomasta ja monesta muusta. Lisätietoa nettisivuilta.

Tiedossa on hauskanpitoa muiden opiskelijoiden kanssa mm. Rinneriehan, Tahkositsien ja tajunnanräjäyttävien iltabileiden merkeissä.

Tapahtuman ohjelmaa ja opiskelijaetuja päivitetään syksyn aikana, joten nettisivuja sekä Facebook tapahtumaa kannattaa seurata aktiivisesti.

Tapahtuman järjestelyistä vastaa Savonia-amk:n opiskelijakunta SAVOTTA ja Kuopion korkeakoululiikunta SYKETTÄ.

MITÄ? Opiskelijoiden valtakunnallinen talvitapahtuma Tahkofest
MISSÄ? Tahkon laskettelukeskus
MILLOIN? 27. - 29.1.2023
MIKSI? Talvista hauskanpitoa poikkitieteellisesti ja opiskelijaystävällisin hinnoin
LIPUT? Iltabileiden liput tulevat myyntiin Kide.app -palveluun 7.11.2022 alkaen.