La 18.12.2021 klo 11:00 - 17:00
Kuopion Kaupunkikeskustan Kehittämisyhdistys Ry

Taikuri Markus Tervo Joulutorilla

Kuva: Kuopion Kaupunkikeskustan Kehittämisyhdistys Ry

Markus Tervo on helsinkiläinen ammattitaikuri, jolla on 10 vuoden kokemus esiintymisestä. Tervo on viisinkertainen Suomen Mestari ja hän omaa lisäksi useita meriittejä myös pohjoismaisista taikurikilpailuista.

Tervo on uransa aikana esiintynyt monenlaisissa tilaisuuksissa ja televisio-ohjelmissa, kuten Hyvät ja Huonot Uutiset ja Talent Suomi, jossa hän ylsi semifinaaliin saakka. Tällä hetkellä hän toimii keikkojensa ohella Suomen taikurit ry:n puheenjohtajana.

”Minuun vaikutti se olemus, sä olet todella innostunut esiintyjä!”
Jorma Uotinen

”Sä todistit, et taikuus ei pelkästään ällistytä vaan myös herkistää, kiitos siitä.”
Ernest Lawson