Tapahtuma on jo mennyt.

La 13.4. klo 15:00 - 23:00
Ohjelmaravintola Maxim Haapaniemenkatu 34, Kuopio

Vapaan Maailman Varjot

Mikäpä istuisikaan Maximin legendaariseen tunnelmaan oivallisemmin kuin laulut sateisilta kujilta ja hämäristä kuppiloista, joissa kaukokaipuu sekä ihmiselämän isot ja pienet haaveet sekoittuvat keskioluen, punaviinin ja tupakan savun tuomaan hetken hurmaan.

Kun Sir Elwoodin hiljaiset värit -nimisestä bändistä ei ollut kuulunut vuosikausiin mitään, päätti nippu kuopiolaissoittajia koota vuonna

2019 tribuuttibändin, joka kunnioittaisi SEhv:n alkuperäistä, keskiolutjatsiksi nimettyä tyyliä savuisine saksofonisoundeineen ja elämän syrjäisempiä reunoja maalaavine tarinoineen.

Bändin ohjelmisto koostuu etupäässä SEhv:n ensimmäisten menestyslevyjen kappaleista suurimpia hittejä (Neiti kevät, Viimeisellä rannalla, Älä mee) unohtamatta. Kokoonpanon linjana on kunnioittaa kappaleiden alkuperäisiä sovituksia – omat mausteensa tuoppiin lisäten. Bändiltä on jatkossa lupa odottaa myös omaa musiikkia, jossa keskiolutjatsi soi keskeisenä elementtinä.

Vapaan Maailman Varjot Ohjelmaravintola Maximissa 13.4.2024

Liput tulevat myyntiin lähipäivinä Tiketti.fi. Lippuja voi ostaa myös suoraan Maximin ja Sawohouse ravintolan kassalta. Liput maksavat ennakkoon ostettuna 15€(sisältää palvelumaksun), lipun hinta ovelta 18€

Maxim avautuu klo 15.00 Showtime klo 20.00 Keikka on kahden tunnin pituinen). Tapahtuman ikäraja: 18+

Ilmoittautuminen:Maxim avautuu klo 15.00. Showtime klo 20.00