Aika
Ohjelmaravintola Maxim Haapaniemenkatu 34, Kuopio
Maxim Kuopio

Adi L Hasla Habiturientti 10v

Adi L Hasla lähtee kiertueelle debyyttialbuminsa ”Habiturientti” 10v-juhlavuonna.

Artisti teki ensimmäisen levytyssopimuksensa Monsp recordsin kanssa vuonna 2014 ja seuraavana vuonna 2015 julkaistiin kulta-albumi ”Habiturientti”.
Vaikka artistin ensimmäiset julkaisut tulivat omakustanteisena jo aiemmalla vuosikymmenellä, debyyttialbumin menestys oli se, joka avasi keikkalavat.
Albumi toi siihen aikaan moderneja rap-soundeja Suomeen ja sisälsi lukuisia featteja Suomen rap-kentältä. (Mäkki, VilleGalle, Tippa-t, Kube, Ruma, Nick-E Maggz, Kevin Tandu) Albumilla kuultiin myös kansainvälinen yhteistyö kappaleella Flipperi, jolla vieraili Mäkkin lisäksi virolainen rap-artisti Tommy Cash.

Pitkän uran suomirap-skenessä niin artistina, kuin oman Monopoli Music levy-yhtiön pomonakin tehnyt Adi L Hasla julkaisi syyskuussa myös uutta musiikkia, ja uusi albumi tullaan julkaisemaan vuonna 2025.

Adi L Hasla nousi koko kansan tietoisuuteen viimeistään neljä vuotta sitten julkaistulla ja platinarajan ylittäneellä 8. päivä -albumillaan. Levyn ensimmäinen single Kevät muodostui jättihitiksi ja pysyi yhtäjaksoisesti 41 päivää Spotifyn kärkipaikalla.

Ilmoittautuminen:Maxim avautuu klo 16.00. Showtime klo 20.00

Liput: Ennakkoliput 22,50€(sis pm), ovelta 25€