Aika
Ohjelmaravintola Maxim Haapaniemenkatu 34, Kuopio

Sara

Sara juhlii 10. albumiaan levynjulkaisukiertueella alkuvuodesta

Kotimaisen vaihtoehtorockin ja -metallin pioneeriyhtye Sara juhlistaa 10. albumiaan alkuvuodesta laajalla levynjulkaisukiertueella. Tammikuun 17. päivä ilmestyvän Hallava-levyn julkaisukiertue suuntaa 11 paikkakunnalle ympäri Suomen.

Tulevalla albumilla kuullaan entistä raskaampia matalavireisiä kitaroita, mutta myös entistä kauniimpia, eteerisiä melodioita. Hallava on ensimmäinen Sara-albumi sitten vuoden 2011 ja Se keinuttaa meitä ajassa -levyn, joka on tehty studiossa tuottajan (Tuomas Kokko) johdolla. Levyllä kuullaan ensimmäistä kertaa myös rumpali Rami Rissaa, joka liittyi yhtyeeseen vuonna 2022 Andreas Bäcklundin jäädessä sivuun.

Maxim avautuu klo 16.00 . Showtime klo 20.00
Ikäraja: K-18