Pe 29.11. klo 00:00 - 20:00
Sawohouse Underground Tarhakuja 1, Kuopio
Sawohouse Underground

Lost Society, St Aurora

Lost Society kiertää Suomea kattavammin kuin koskaan emmekä malta odottaa että päästään näkemään fanejamme ympäri maata! Kuopiosta startattiin edellisen albumin kiertue-sykli ja olemme odottaneet pitkään että päästään Sawohouseen bäkkiin! Messissä mieletön St. Aurora – on siis syytä hankkia liput NYT.” —Samy (Lost Society)

Samy Elbanna | Vocals, Guitar, Arttu Lesonen | Guitar, Mirko Lehtinen | Bass, Taz Fagerström | Drums

Lost Society Sawohouse Undergroundissa 29.11.24. Lavan lämmittelee St. Aurora

St. Auroran musiikki yhdistää vaihtoehtorockin ja -metallin, post-hardcoren ja teatterin raikkaalla otteella. Heidän uniikki äänimaailmansa on kuin matka häiriintyneeseen mielikuvitukseen – tunnistettava, mutta silti täysin omansa.

Jopa vaarallisiksi tituleeratut live-esitykset ovat herättäneet St. Aurorasta paljon keskustelua, keräten vankan fanikunnan ja myyden useita keikkoja loppuun. Nyt bändi on valmiina valloittamaan uusia keikkalavoja ja esittelemään uutta musiikkiaan. Näitä keikkoja et halua missata!

St. Aurora on saanut myös tunnustusta maailmalla, kun Metal Hammer valitsi heidän kappaleensa "Hold the Line" yhdeksi vuoden 2022 parhaista metallikappaleista. Lisäksi heidän kappaleensa "Going to Heaven" valittiin mukaan jättimäisien Cyberpunk 2077 Phantom Liberty -pelin soundtrackille.

Yhtye nähtiin myös kesällä 2024 Tuska festivaalin lavalla.

Aikataulu:
20:00 ovet