Pe 25.4.2025 klo 20:00 - 01:00
Sawohouse Underground Tarhakuja 1, Kuopio
Sawohouse Underground

Mariska

Mariska on julkaissut uuden kappaleen Likimain perjantaina 20.9. Single enteilee keväällä 2025 julkaistavaa kymmenettä albumia.

Jos haluat tietää, miten lauluteksti kirjoitetaan, kuuntele Mariskan uusi single Likimain.

Kappale on monitasoinen taidonnäyte kesällä 2024 sekä Iskelmä-Finlandialla että Junnu Vainio -palkinnolla tunnustetun Mariskan kynästä. Lämminsointista poppia ja iskelmää, kevyttä mutta koskettavaa ihmisyyttä, älyä ja kieliposkea yhdistelevä biisi on artistin keväällä ilmestyvän kymmenennen albumin avaussingle.

”Oon jo pitkään halunnut löytää reseptiä syyllisyydenpoistoon ja nyt Likimain myötä koen ratkaisseeni ainakin osittain ongelman: suurpiirteisyys synnit huuhtoo”, Mariska kertoo.

Laulaja-lauluntekijä Mariskan yli kaksikymmentä vuotta kestänyt ura suomalaisen musiikin kentällä on ollut menestyksekäs. Palkittu artisti tunnetaan muun muassa hittikappaleista Kukkurukuu, Liekki, Minä liityin sinuun ja Terveisin Doris. Monipuolinen tekstitaituri on myös julkaissut runoteoksia, toiminut kääntäjänä ja ansioitunut useiden muiden artistien megahittien sanoittajana.

Ovet klo 20.00
Showtime klo 22.00