Aika
Sawohouse Underground Tarhakuja 1, Kuopio
Sawohouse Underground

Suburban Tribe

Suburban Tribe ”Frozen Asses” -minikiertueelle 28.11.-6.12.2024.

Suburban Tribe esiintyy klubiolosuhteissa neljällä paikkakunnalla. Yhtye juhlistaa Suomen itsenäisyyspäivää Helsingin Tavastia-klubilla.

28.11. Kuopio - Sawohouse
29.11. Jyväskylä - John Smith Rock Frozen
30.11. Tampere - Pakkahuone
6.12. Helsinki - Tavastia

Suburban Triben laulaja Ville Tuomi kertoo: ”Kesän keikat oli niin järjettömän hieno kokemus koko bändille, ja yleisön viesti oli selkeä: ”Lisää keikkaa!”, joten ei siinä hirveästi tarvinnut arpoa – ei muuta kuin takaisin lauteille.”

Suburban Tribe palasi esiintymislavoille kesällä 2024 13 vuoden tauon jälkeen. Bändi soitti kuusi festivaalia; Tuskan, Tuhdimmat tahdit, Ilovaarirockin, John Smith Rock Festivalin, Tikkurila Festivaalin ja Kuopiorockin.