La 14.12. klo 20:00 - 01:00
Sawohouse Underground Tarhakuja 1, Kuopio

Von Hertzen Brothers

Kuva: Fullsteam Agency Ville Juurikkala

Von Hertzen Brothers julkaisee 25.10. uuden albumin ja tekee loppuvuodesta Suomeen ja Britteinsaarille ulottuvan levynjulkaisukiertueen. Tuleva ”In Murmuration” -niminen studioalbumi on järjestyksessään yhtyeen yhdeksäs pitkäsoitto. Veljesten Mikko, Kie ja Jonne von Hertzenin johtamaan kokoonpanoon kuuluvat rumpali Sami Kuoppamäki ja multi-instrumentalisti Markus Pajakkala. Bändin edellinen studioalbumi "Red Alert in the Blue Forest" ilmestyi keväällä 2022 ja livealbumi "Live at Tavastia" helmikuussa 2024.

Ovet klo 20.00, Showtime klo 22.00.
Tapahtuman ikäraja: K-18.

Liput: Liput tapahtumaan tulevat myyntiin perjantaina 30.8. klo 9.00. Ennakkoliput 29,50€(sis pm), ovelta 35€, mikäli jää