Ti 21.9.2021 klo 14:00 - 15:30
Itä-Suomen yliopisto

Uutta kasvua korkeakouluyritysyhteistyöllä

Kuva: Itä-Suomen yliopisto

Itä-Suomen korkeakoulut kutsuvat Sinut mukaan verkkotapahtumaan, jossa avataan korkeakoulujen osaamista ja yritysyhteistyön mahdollisuuksia.

Tapahtuman kohderyhmänä ovat yrittäjät, toimitusjohtajat ja muut avainhenkilöt sekä kaikki korkeakoulujen ja yritysten yhteistyöstä kiinnostuneet.

- Saat konkreettisia esimerkkejä yritysyhteistyön muodoista korkeakoulujen kanssa

- Saat herätteitä liiketoimintasi kasvumahdollisuuksiin ja katsauksen palvelutarjontaan

- Saat kurkistuksen, kuinka valjastaa korkeakoulujen osaaminen yrityksesi ja henkilöstösi kehittämiseen
Tapahtuma järjestetään striimattuna lähetyksenä verkossa. Studiokeskustelun lomassa esitellään tehtyjä yhteistyöprojekteja ja palvelutarjontaa.

Verkkotapahtuman järjestävät yhteistyössä Itä-Suomen yliopisto sekä Karelia- ja Savonia-ammattikorkeakoulut, jotka ovat yhteistyössä kehittäneet korkeakoulujen yritysyhteistyön edellytyksiä Yritysyhteistyön kehittäminen kasvualoilla -hankkeessa 2018–2021.

Ilmoittaudu viimeistään 20.9. Tapahtuma on maksuton ja avoin kaikille kiinnostuneille. Tervetuloa!

Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki sähköpostiin tapahtumaa edeltävänä päivänä

Ilmoittautuminen:ilmoittautumiset 20.9. mennessä Link icon Linkki