Ke 6.11. klo 18:00 - 23:00
Ohjelmaravintola Maxim Haapaniemenkatu 34, Kuopio
Maxim Kuopio

Ismo Alanko Yksin

Menestyksekäs Ismo Alanko Yksin -konserttikiertue saa toivottua jatkoa tulevana syksynä. Keskiviikkona 23. lokakuuta Rovaniemen Kulttuuritalo Korundista käynnistyvän kiertueen ohjelmisto tarjoaa kuulijoille rakastettuja klassikkohittejä ja harvoin livenä kuultuja helmiä sekä myös uutta, ennen julkaisematonta musiikkia. Yhteensä 14 paikkakuntaa kattava Yksin-kiertue nähdään maamme suurimpien konserttisalien lisäksi pienempien teatterien intiimeissä puitteissa. Vangitsevasta livekarismastaan tunnetun artistin konserttisarja huipentuu Helsingin Musiikkitalolle sunnuntaina 17. marraskuuta. Lipunmyynti käynnistyy kunkin esiintymispaikan omissa lipunmyyntikanavissa keskiviikkona 14. elokuuta klo 9.00

Kuluvan vuoden kesä-heinäkuun aikana lukuisissa loppuunmyydyissä kesäteattereissa kautta maan koetut Ismo Alanko Yksin-konsertit keräsivät ylistäviä arvioita läsnäolevasta ja koskettavasta tunnelmastaan. ”Syksyllä saa taas laulaa. Sisätiloissa. Sydämensä pohjasta. Kun rönsyt on riisuttu jää vain ydin: ääni ja sana”, suomalaista sielunmaisemaa musiikillaan jo viiden vuosikymmenen ajan kartoittanut laulaja-lauluntekijä tunnelmoi.

Maxim avautuu klo 16.00
Ovet saliin avataan klo 18.00. Konsertti alkaa klo 19.00, kesto 2h 30 min sisältää väliajan. Ikäraja: K-18.

Liput tapahtumaan tulevat myyntiin 14.8.24 klo 9.00 Tiketti.fi

Liput: Liput ennakkoon/ovelta (mikäli jää) 49,90€