Ke 20.11. klo 18:00 - 23:00

Olavin Huone (Lisäkeikka)

Kuva: Live Nation

Suuren kysynnän vuoksi uusi lisäkeikka keskiviikkona 20.11.24

On aamu. Kello on täsmälleen 8:45. Laskeudut portaita alas maan alle, käännyt oikealle ja näet auringon yrittävän ikkunasta sisään. Tämän ei pitäisi olla mahdollista, mutta Olavin huone on maan alla ja maan päällä samaan aikaan. Sumuisella säällä vastakohdat suutelevat — voin olla heikko ja vahva samassa hetkessä, pyöreä ja kulmikas, Pännäinen ja Pariisi. Tänään saat kuulla kevätlauluni, tänään avaan sinulle alimman laatikon, tänään kaikkiin oviin koputetaan kolmesti. Siitä eteenpäin olet omillasi. Tervetuloa Olavin huoneeseen!

Palkittu laulaja-lauluntekijä Olavi Uusivirta tunnetaan monipuolisena taiteilijana. Tänä syksynä miehellä on edessään jälleen uusi aluevaltaus, kun artisti nousee lavalle yksin OLAVIN HUONE -kiertueellaan. Intiimit ja keskenään hyvin erilaiset illat avaavat uusien laulujen muotoutumista ennennäkemättömällä tavalla, ja luovat uusia mahdollisuuksia yleisön ja artistin vuorovaikutukselle.

Olavi Uusivirran kahdeksasta studioalbumista ja rakastetuista hiteistä, kuten Kultaa hiuksissa, On niin helppoo olla onnellinen ja Ollaanko tämä kesä näin? kuullaan varmasti oma osansa. Näiden lisäksi keikoilla kuullaan myös harvemmin esitettyjä helmiä uusina riisuttuina versioina – yllätysvieraita unohtamatta.

Tervetuloa Olavin huoneeseen!

Maxim avautuu klo 16.00
Konsertti alkaa klo 19.00. kesto 2 x 60 min, väliaika. Konsertti toteutetaan istumakatsomona, numeroimattomat istumapaikat.

Liput: Ennakkoliput Tiketti.fi 47,50€, ovelta 48,50€ mikäli jää