Aika
Ohjelmaravintola Maxim Haapaniemenkatu 34, Kuopio
Sawohouse Underground

Miljoonasade

Miljoonasade on legendaarinen suomalainen yhtye, joka perustettiin Jyväskylässä vuonna 1985.

Miljoonasateen tunnetuimpia kappaleita ovat muun muassa Lapsuuden sankarille, Marraskuu, Silmitön Talvi, 506 ikkunaa, Miljoonasade, Lelukaupan häät, Ikäväni Tallinnaan, Rakkaus On Lihaa, Olkinainen, Tulkoon Rakkaus ja Voipallo.

Orkesteri elää yhä aktiivista kautta. Käy keikoilla nauttimassa, kuuntele levyä ja lue kirjan verran silkkaa asiaa!

Maxim avautuu klo 16.00. Ovet saliin avataan klo 19.00. Showtime klo 20.00.

Ennakkoliput 27,50€(sis. pm), ovelta 30€. Ikäraja: K-18.

Huom. Tämä keikka on siirtynyt Maximiin 10.8. Sawohouselta peruuntuneen tapahtuman tilalle. Aiemmalle 10.8. peruuntuneelle keikalle jo ostetut liput käyvät sellaisenaan tähän tapahtumaan.

Liput: Ennakkoliput 25€(+pm), ovelta 30€