Su 26.9.2021 klo 15:00 - 18:00
Kuopion kaupunginteatteri Niiralankatu 2, Kuopio

Kuopion Tanssistudion syysnäytös

Kuva: Kuopion Tanssistudio

Kuopion Tanssistudion ja joensuulaisen Cat People -tanssikoulun yhteinen oppilasnäytös tuo yhteen tanssinharrastajat ja -katsojat lähes kahden vuoden tauon jälkeen! Näytöksessä nähdään noin 20 ryhmää, jotka pääsevät esittämään viime kevään aikana työstetyt koreografiat vihdoin lavalla. Näytös vie katsojan tanssin maailmaan herkkien balettien ja vauhdikkaiden show- ja katutanssien siivittämänä. Lavalla nähdään sekä alkeisryhmien esityksiä että jatkotason tanssijoiden taidonnäytteitä.

Esitykset sunnuntaina 26.9.2021 kello 15.00 ja 17.00 Kuopion kaupunginteatterin Maria-näyttämöllä. Liput 17/12 euroa. Lippuja myydään ennakkoon osoitteessa www.lippuagentti.fi ja tuntia ennen näytöksen alkua ovelta, mikäli lippuja jää jäljelle.

Suosittelemme ostamaan lipun ennakkoon, jotta varmistat paikkasi näytöksessä! Vallitsevan koronatilanteen vuoksi teatterille otetaan katsojia 110 hlö / näytös, jotta turvavälit säilyvät. Suosittelemme yleisölle kasvomaskin käyttöä.