Ti 21.6.2022 klo 18:00

LA VERONAL: SONOMA

LA VERONAL:  SONOMA
Kuva: Alfred Mauve / Kuopio Tanssii ja Soi

Sonoma on ihmiskehon primitiivinen huuto teknologian ja digitalisaation aikakaudella. Teos kuljettaa katsojat historian halki surrealistiselle, elokuvaohjaaja Luis Buñuelia kunniottavalle matkalle, jossa uskonto, kansanperinne ja mystiikka sulautuvat toisiinsa. Koreografi Marcos Moraun vimmaisessa teoksessa yhdeksästä huikeasta naisesta rakentuu myrsky, jonka rummut ravistelevat maata.

”What a final climax! Viscera, abyss, Sonoma's scream is the very deep cry of freedom.” – La Vanguardia

Kesto noin 75 min. ei väliaikaa.

Esitys on osa Kuopio Tanssii ja Soi -festivaalia.