25.7.2023 - 26.7.2023 klo 12:00 - 23:55
Sawohouse Underground Tarhakuja 1, Kuopio

OLD FARTS ROCK

OLD FARTS ROCK hyväntekeväisyystapahtuma järjestetään tänä vuonna Sawohouse Undergroundissa 25.7.-26.7.2023
Old Farts Rock on neljättä kertaa järjestettävä kaksipäiväinen hyväntekeväisyystapahtuma. Aiemmat OFR:t on järjestetty vuosina 2002, 2014 ja 2016. Nostalgisessa sisäfestarissa lavalle kapuaa kuopiolaisia 80-90-luvulla perustettuja bändejä. Suurin osa bändeistä on kuopattu vuosia sitten, mutta tätä tapahtumaa varten rivit on kasattu uudelleen. Tarotin viimeisimmästä keikasta on 10 vuotta, Pretty Noisen peräti 30 vuotta!
Molempina päivinä Sawohousen sisäpihalla myös oheisohjelmaa esim. grillistä herkkuja, virkistäviä juomia ja ihmisjukebox Calle esittää toivebiisejä. Iltojen päätteeksi luvassa yllätysesiintyjiä!
Nämä liput menevät hetkessä! Lipunmyynti avautuu ensiviikon maanantaina 6.3. klo 9.00 osoitteessa: Link icon Linkki

Tiistaina 25.7. Liput 24,50€ (sis. pm)
FEEDBACK + very special guests
TYRÄJYRÄ feat. Erja Lyytinen